REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO NEONADRUKI.PL

I. Definicje

  • Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna bez osobowości prawnej. Przepisy szczególne przyznają jej zdolność prawną. Klient składa Zamówienie w Sklepie.
  • Konsument – osoba fizyczna. Zgodnie z art. 22[1] Kodeksu Cywilnego dokonuje czynności prawnej. Czynność nie jest związana z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  • Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
  • Regulamin – niniejszy dokument. Określa ogólne warunki sprzedaży. Ustala zasady świadczenia usług elektronicznych w sklepie Neonadruki.PL.
  • Sklep internetowy (Sklep) – serwis dostępny pod adresem https://neonadruki.pl. Klienci mogą składać Zamówienia za jego pośrednictwem.
  • Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym.
  • Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów. Rozumiana jest zgodnie z Kodeksem Cywilnym. Zawiera ją Neonadruki.PL z Klientem, używając serwisu Sklepu.
  • Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 827).
  • Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
  • Zamówienie – oświadczenie woli Klienta. Bezpośrednio zmierza do zawarcia Umowy sprzedaży. Określa rodzaj i liczbę Towaru.

II. Postanowienia ogólne sklepu internetowego 

Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego. Sklep jest dostępny pod adresem https://neonadruki.pl. To jest regulamin, o którym mówi art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Sklep internetowy Neonadruki.pl działa pod adresem https://neonadruki.pl. Prowadzi go Spółdzielnia Socjalna 4SMART. Siedziba to Grochowska 178/184, 04-357, Warszawa. NIP: 9512409352, REGON: 364014945. Sąd Rejonowy, Wydział XIII dla m.st. Warszawy, wpisał ją do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem 0000608681. Regulamin określa w szczególności:

    • Zasady rejestracji i korzystania z konta w sklepie.
    • Warunki i zasady składania Zamówień online.
    • Zasady zawierania Umów sprzedaży przez Sklep. Korzystanie ze sklepu wymaga spełnienia minimalnych wymagań technicznych. System teleinformatyczny Klienta musi je spełniać. Podaj imię i nazwisko, adres e-mail oraz numer telefonu. Klient samodzielnie musi uzyskać dostęp do komputera lub urządzenia końcowego. Wymagany jest dostęp do Internetu. Zgodnie z przepisami, Neonadruki.PL może ograniczyć usługi Sklepu internetowego. Ograniczenie dotyczy osób poniżej 18 lat. Powiadomimy o tym potencjalnych Klientów. Klienci zawsze mogą uzyskać dostęp do Regulaminu. Odsyłacz jest na stronie głównej https://neonadruki.pl. Mogą go również pobrać i wydrukować. Operatorem płatności jest BlueMedia S.A. Bezpieczeństwo płatności online zapewnia Blue Media S.A. – www.bluemedia.pl. Dostępne formy płatności to:
    • Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro. Jeśli konieczny jest zwrot środków za transakcję kartą płatniczą, sprzedający zwróci je. Zwrot trafi na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

III. Zasady korzystania ze sklepu Internetowego 

Rejestracja w Sklepie internetowym jest opcjonalna. Klient może złożyć zamówienie bez rejestracji. Należy jednak zapoznać się z Regulaminem i zaakceptować go. Rejestracja wymaga wypełnienia i zaakceptowania formularza. Formularz ten jest dostępny na jednej ze stron Sklepu. Warunkiem rejestracji jest zgoda na treść Regulaminu. Klient musi także podać wymagane dane osobowe. Neonadruki.PL może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu internetowego. Może również ograniczyć dostęp do jego zasobów, ze skutkiem natychmiastowym. Dzieje się tak w przypadku naruszenia Regulaminu przez Klienta. W szczególności dotyczy to sytuacji, gdy Klient:

    • Podał nieprawdziwe, niedokładne lub nieaktualne dane podczas rejestracji. Takie dane mogą wprowadzać w błąd lub naruszać prawa osób trzecich.
    • Naruszył dobra osobiste osób trzecich za pośrednictwem Sklepu. Dotyczy to zwłaszcza dóbr osobistych innych klientów.
    • Dopuścił się innych zachowań. Te zachowania Neonadruki.PL uzna za niezgodne z prawem. Mogą też być sprzeczne z zasadami korzystania z Internetu lub godzić w dobre imię Neonadruki.PL. Sklep internetowy Neonadruki.PL dba o bezpieczeństwo. Podejmuje środki techniczne i organizacyjne. Mają one zapewnić bezpieczny przekaz danych i komunikatów. Zapobiegają też pozyskiwaniu i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
    • Korzystania ze Sklepu internetowego zgodnie z polskim prawem. Musi też przestrzegać postanowień Regulaminu i ogólnych zasad korzystania z Internetu.
    • Nie dostarczania i nie przekazywania treści zabronionych przez prawo. Dotyczy to treści propagujących przemoc, zniesławiających, naruszających dobra osobiste lub inne prawa osób trzecich.
    • Korzystania ze Sklepu internetowego w sposób, który nie zakłóca jego funkcjonowania. Obejmuje to nieużywanie określonego oprogramowania lub urządzeń.
    • Niepodejmowania działań takich jak rozsyłanie lub umieszczanie spamu.
    • Korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów i dla Neonadruki.PL.
    • Korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w Sklepie wyłącznie do własnego użytku osobistego.

IV. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży

Rozpoczęcie zamówienia Aby zawrzeć Umowę sprzedaży przez Sklep internetowy, wejdź na https://neonadruki.pl. Następnie wybierz Towar. Postępuj zgodnie z komunikatami i informacjami na stronie. Klient wybiera Towary, dodając je do koszyka.

Modyfikacja i podsumowanie Podczas składania Zamówienia Klient może zmieniać dane. Może też modyfikować wybrany Towar. Dzieje się to aż do momentu naciśnięcia przycisku potwierdzającego Zamówienie. Kieruj się komunikatami i informacjami na stronie. Po podaniu wszystkich niezbędnych danych pojawi się podsumowanie Zamówienia. Podsumowanie zawiera opis wybranych towarów lub usług. Wskazuje też łączną cenę i wszystkie inne koszty.

Złożenie i akceptacja zamówienia Aby wysłać Zamówienie, zaakceptuj Regulamin. Podaj wymagane dane osobowe. Następnie naciśnij przycisk potwierdzający złożenie Zamówienia. Informacje o Towarach na stronach Sklepu stanowią ofertę. Rozumie się to zgodnie z art. 66 Kodeksu Cywilnego. Wysłanie Zamówienia przez Klienta to oświadczenie woli. Stanowi ono chęć zawarcia Umowy sprzedaży z Neonadruki.PL. Odbywa się to zgodnie z treścią Regulaminu.

Zawarcie umowy i potwierdzenie Umowę uznaje się za zawartą z chwilą wpływu Zamówienia Klienta do systemu Sklepu. Warunkiem jest zgodność Zamówienia z Regulaminem. Po zawarciu umowy, Klient otrzymuje e-mail. Wiadomość zawiera potwierdzenie wszystkich ważnych elementów Zamówienia. Umowa sprzedaży zawierana jest po polsku lub angielsku. Treść jest zgodna z Regulaminem.

Dostęp do Regulaminu i bezpieczeństwo danych Klienci zawsze mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu. Jest on dostępny przez odsyłacz na stronie głównej https://neonadruki.pl. Można go też pobrać i wydrukować. Dane zamówienia oraz Ogólne Warunki (regulamin sprzedaży) są utrwalane i zabezpieczane. Udostępnia się je za pośrednictwem poczty elektronicznej. Dla bezpieczeństwa, dane zamówienia nie są dostępne przez Internet.

V. Realizacja zleceń grawerskich, sublimacji, nadruków i innych usług personalizacji

Realizacja Zamówień z personalizacją trwa od 5 do 7 dni roboczych. Do tego należy doliczyć czas dostawy. Liczymy ten czas od potwierdzenia Zamówienia. Uwzględniamy też dostarczenie załączników i akceptację projektu. Czas może się wydłużyć przy dużej liczbie zleceń. Wpływa na to również wysoki stopień trudności Zamówienia.

Nadruki wykonujemy na podstawie projektów Klientów. Graficy Neonadruki.PL również tworzą projekty za dodatkową opłatą. Klient powinien przesyłać projekty w programie CorelDRAW. Należy bazować na szablonach produktów grawerowanych. Pliki projektów muszą zawierać fonty zamienione na krzywe. Format zapisu to cdr, cmx, lub pdfx 2001 z Adobe Illustrator. W pliku z Adobe Illustrator fonty także powinny być w krzywych, bez kompresji.

Teksty do nadruku przyjmujemy w formie elektronicznej. Akceptowane są pliki tekstowe: doc, docx, txt itp.

Szczegółowe instrukcje dotyczące przygotowania projektów graficznych oraz opisu technik można otrzymać. Prześle je konsultant obsługujący Zamówienie. Zapotrzebowanie należy zgłosić na adres: neonadruki@4smart.pl.

Do ceny usługi doliczamy opłatę za opracowanie graficzne w następujących przypadkach:

  • Klient zleca wykonanie projektu grafikom Sklepu od podstaw.
  • Konieczna jest przeróbka grafiki rastrowej na wektorową. Dzieje się tak, aby wykonać ją w dobrej jakości laserem.
  • Należy wykonać skomplikowaną obróbkę zdjęć do nadruków. Na przykład wycięcie postaci, łączenie zdjęć, usuwanie obiektów lub defektów.
  • Projekt Klienta nie spełnia warunków technicznych z punktu 2 i 3. Wówczas konieczna jest przeróbka grafiki. Klient zostanie każdorazowo poinformowany e-mailem lub telefonicznie o tej opłacie.
  • Klient ma prawo do dwóch bezpłatnych poprawek graficznych. Każda kolejna poprawka to nowy projekt i nowa opłata.

Sklep zastrzega sobie prawo do niewielkich korekt technicznych. Dzieje się tak, gdy doświadczenie Sklepu wskazuje, że korekta poprawi jakość usługi.

Opracowanie grafiki z logo Klienta nie obejmuje tworzenia form malarskich, graficznych. Nie dotyczy też samego logotypu, logo czy innego znaku towarowego (utworu) dla Klienta. Sklep może przyjąć takie Zamówienie. Warunki ustala się indywidualnie.

Po opracowaniu grafiki wysyłamy projekt e-mailem do potwierdzenia. Nie dotyczy to prostych napisów na koszulki. Klient musi odesłać pisemną akceptację projektu. Może też przesłać informacje o korektach lub zmianach. Brak akceptacji lub uwag w ciągu 2 dni roboczych oznacza rezygnację Klienta z realizacji Zamówienia. W takim przypadku Zamówienie nie będzie realizowane. Sklep zwróci kwotę wpłaconą przez Klienta.

Wizualizacje odzieży z nadrukiem na stronie oraz projekty elektroniczne mogą nieznacznie różnić się wyglądem i kolorystyką od finalnego produktu.

VI. Klauzula dotycząca praw autorskich

Projekty (opracowania graficzne) wykonane przez Neonadruki.PL na zlecenie Klienta stanowią utwór. Definiuje go art. 1 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631, ze zm.). Autorskie prawa majątkowe do tego utworu, w tym prawa zależne, przysługują wyłącznie Neonadruki.PL. Klient nabywa własność egzemplarza utworu w ramach zrealizowanego Zamówienia. Odbywa się to zgodnie z art. 52 wyżej wymienionej ustawy.

Neonadruki.PL nie odpowiada za naruszenie praw osób trzecich. Dotyczy to praw autorskich i własności przemysłowej, np. do znaku towarowego. Odpowiedzialność ta nie powstaje, gdy Zamówienie realizujemy zgodnie z projektem Klienta. Składając Zamówienie według własnego projektu, Klient gwarantuje, że posiada prawa do dysponowania nim. Prawa te muszą być niezbędne do realizacji Zamówienia. Klient zapewnia też, że wykonanie Zamówienia nie wymaga zezwolenia. Nie narusza również praw majątkowych ani dóbr osobistych osób trzecich.

Jeśli osoby trzecie zgłoszą roszczenia wobec Neonadruki.PL z tytułu naruszenia praw własności intelektualnej, Klient ponosi odpowiedzialność. Klient zobowiązany jest zwolnić Neonadruki.PL od tych roszczeń. Naprawi również poniesione szkody. Dotyczy to w szczególności działań mających na celu odstąpienie przez osobę trzecią od dochodzenia roszczeń. Obejmuje też konieczność ich zaspokojenia. Klient pokryje także koszty czynności przedsądowych i ewentualnego postępowania sądowego.

VII. Dostawa

Dostawa Towarów jest ograniczona do Europy. Odbywa się pod adres wskazany przez Klienta podczas składania Zamówienia. Firma kurierska DPD Polska realizuje dostawę zamówionych Towarów.

Koszty dostawy wynoszą:

  • Płatność z góry: 19,95 zł za paczkę do 5 kg.
  • Przesyłka za pobraniem: 29,95 zł za paczkę do 5 kg.
  • Każda kolejna paczka do 5 kg to koszt 19,95 zł. Dodatkowe koszty dostawy wskażemy podczas składania Zamówienia.

Koszty dostawy przesyłek zagranicznych znajdziesz w cenniku. Cennik jest dostępny na stronie https://neonadruki.pl w stopce. Klient może odebrać zamówiony towar osobiście w naszym sklepie. Adres to: Neonadruki.PL, Grochowska 178/184, 04-357 Warszawa, Polska. Sklep jest czynny od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9 do 17. Na miejscu zapłacisz gotówką, kartą kredytową lub BLIKIEM.

Termin realizacji dostawy wynosi od 3 do 5 dni roboczych. To nie dotyczy produktów spersonalizowanych. Wtedy czas dostawy liczy się od dnia akceptacji projektu i zapłaty. Liczy się też od dnia wysłania przez Klienta zamówienia z zobowiązaniem zapłaty lub płatności z góry. Doba zaczyna się od godziny 12:00. Zamówienia złożone, zaakceptowane lub zapłacone po 12:00 liczymy jako złożone następnego dnia roboczego.

Uszkodzenia Towaru podczas dostawy:

  • Dla Konsumenta (zakup na odległość): Nasz Sklep zawsze ponosi ryzyko uszkodzenia lub utraty towaru w transporcie. Jeśli towary zostaną dostarczone z oczywistymi uszkodzeniami transportowymi, prosimy o szybkie zgłoszenie wady doręczycielowi. Skontaktuj się również z nami. Opóźnienie zgłoszenia nie wpływa na Twoje ustawowe roszczenia. Nie ma też konsekwencji dla praw z tytułu rękojmi za wady (pkt. VIII Regulaminu). Szybsze zgłoszenie uszkodzeń pomaga nam dochodzić roszczeń wobec przewoźnika lub ubezpieczyciela.
  • Dla Klienta niebędącego Konsumentem: Ryzyko uszkodzenia lub utraty Towaru przechodzi na kupującego. Dzieje się to w momencie powierzenia Towaru przewoźnikowi. Dotyczy to przewoźnika trudniącego się przewozem rzeczy danego rodzaju. Ryzyko przechodzi też na osobę lub firmę kurierską wyznaczoną przez kupującego.

Ceny i metody płatności:

  • Ceny Towarów podajemy w polskich złotych. Zawierają one wszystkie składniki. Obejmują podatek VAT, cła oraz wszelkie inne opłaty.

Klient może uregulować płatność:

    • Płatnością w systemie Dotpay / Blue Media.
    • Gotówką w salonie przy ul. Grochowskiej 178/184 w Warszawie.
    • BLIKIEM w salonie przy ul. Grochowskiej 178/184 w Warszawie. Karta kredytowa zostaje obciążona w momencie zakupu towaru.

VIII. Prawo odstąpienia od umowy zakup towarów

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy. Termin wynosi 14 dni. Nie musisz podawać żadnej przyczyny. Termin odstąpienia od umowy wygasa po 14 dniach. Czas ten liczy się od dnia, w którym Państwo weszli w posiadanie rzeczy. Dotyczy to także sytuacji, gdy osoba trzecia (inna niż przewoźnik) i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy nas poinformować. Wyślij jednoznaczne oświadczenie. Możesz to zrobić pocztą, faksem lub e-mailem. Adres to: 4SMART Spółdzielnia Socjalna, Grochowska 178/184, 04-357 Warszawa, poczta@4smart.pl, Telefon: (+48) 661 644 644. Mogą Państwo użyć wzoru formularza odstąpienia od umowy. Nie jest to jednak obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację. Dotyczy to wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia. Zrób to przed upływem terminu.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy Państwu wszystkie otrzymane płatności. Obejmuje to także koszty dostarczenia rzeczy. Wyjątek stanowią dodatkowe koszty wynikające z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia, jeśli był droższy niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez nas. Zrobimy to niezwłocznie. W każdym przypadku nastąpi to nie później niż 14 dni od dnia poinformowania nas o decyzji o odstąpieniu. Zwrotu płatności dokonamy w ten sam sposób, jakiego Państwo użyli w pierwotnej transakcji. Możemy zastosować inne rozwiązanie, jeśli Państwo wyraźnie się na nie zgodzili. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat związanych z tym zwrotem.

Odbierzemy rzecz. Ponosimy koszty zwrotu rzeczy, które można odesłać pocztą w zwykły sposób. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Dotyczy to rzeczy, które ze względu na swój charakter nie mogą zostać odesłane pocztą w zwykły sposób. Wysokość tych kosztów wynosi 19,95 zł za każde 5 kg. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy. Wynika to z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne. Chodzi o stwierdzenie charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:

    • Umów, których przedmiotem jest rzecz nieprefabrykowana. Dotyczy to rzeczy wyprodukowanej według specyfikacji konsumenta. Obejmuje też te służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. W przypadku konieczności zwrotu środków za transakcję kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu. Środki trafią na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

IX. Prawo odstąpienia od umowy zakup usług

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy. Termin wynosi 14 dni. Nie musisz podawać żadnej przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po 14 dniach od dnia zawarcia umowy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy nas poinformować. Wyślij jednoznaczne oświadczenie. Możesz to zrobić pocztą, faksem lub e-mailem. Adres to: 4SMART SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA, Grochowska 178/184, 04-357 Warszawa, poczta@4smart.pl, Telefon: (+48) 661 644 644, (+48) 663 644 644. Mogą Państwo użyć wzoru formularza odstąpienia od umowy. Nie jest to jednak obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację. Dotyczy to wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia. Zrób to przed upływem terminu.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy Państwu wszystkie otrzymane płatności. Obejmuje to także koszty dostarczenia rzeczy. Wyjątek stanowią dodatkowe koszty wynikające z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia, jeśli był droższy niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez nas. Zrobimy to niezwłocznie. W każdym przypadku nastąpi to nie później niż 14 dni od dnia poinformowania nas o decyzji o odstąpieniu. Zwrotu płatności dokonamy w ten sam sposób, jakiego Państwo użyli w pierwotnej transakcji. Możemy zastosować inne rozwiązanie, jeśli Państwo wyraźnie się na nie zgodzili. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat związanych z tym zwrotem.

Jeśli zażądali Państwo rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu odstąpienia od umowy, zapłacą nam Państwo kwotę proporcjonalną. Kwota ta odpowiada zakresowi świadczeń spełnionych do chwili poinformowania nas o odstąpieniu od umowy.

Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:

    • Świadczenia usług, jeśli przedsiębiorca wykonał usługę w pełni. Dzieje się tak za wyraźną zgodą konsumenta. Konsument został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu utraci prawo odstąpienia od umowy.

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)– Adresat 4SMART SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA, Grochowska 178/184, 04-357 Warszawa , poczta@4smart.pl , Telefon: (+48) 661 644 644, (+48) 663 644 644– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– Adres konsumenta(-ów)

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

X. Reklamacje dotyczące towarów

Dotyczy Klienta będącego Konsumentem:

  1. Zobowiązani jesteśmy dostarczyć towar wolny od wad. Obowiązuje ustawowe prawo odpowiedzialności za wady rzeczy sprzedanej (rękojmia za wady) w zakresie określonym w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego.
  2. Reklamacje można składać:
    – na piśmie na adres: (Neonadruki.PL) 4SMART Spółdzielnia Socjalna, Grochowska 178/184, 04-357, Warszawa.
    – za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacja@4smart.pl.
    – lub przy użyciu formularza kontaktowego dostępnego na stronie Sklepu.
  3. W przypadku wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi – o ile uznamy to za niezbędne do rozpatrzenia reklamacji, zobowiązani są Państwo na nasz koszt dostarczyć wadliwy towar pod wskazany powyżej adres pocztowy. Jeżeli ze względu na rodzaj towaru lub sposób jego zamontowania, dostarczenie towaru byłoby nadmiernie utrudnione, zobowiązani są Państwo udostępnić go nam w miejscu, w którym się on znajduje. Zobowiązujemy się ustosunkować do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
  4. Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania towaru Państwu. W przypadku, gdy przedmiotem sprzedaży jest używana rzecz ruchoma, odpowiedzialność z tytułu rękojmi wynosi jeden rok od momentu jej wydania.
  5. W składanej reklamacji zaleca się (1) podanie informacji dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) określenie żądania dotyczącego sposobu usunięcia wady (wymiana towaru na nowy, naprawa towaru, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy – o ile wada jest istotna); oraz (3) podanie danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sklep. Określone w zdaniu poprzednim zalecenia mają formę jedynie niezobowiązujących wskazówek i w żaden sposób nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem podania zalecanych informacji.

Dotyczy Klienta niebędącego jednocześnie Konsumentem:

  1. W przypadku Umowy sprzedaży zawieranej z Klientem niebędącym jednocześnie Konsumentem, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego, odpowiedzialność Sklepu internetowego z tytułu rękojmi za wady Towaru zostaje wyłączona. Wyłączenie to jest bezskuteczne w przypadku podstępnego przemilczenia przez nas wady

XI. Zwrot towaru

  1. Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy zgodnie z opisaną procedurą w pkt. VIII Regulaminu Sklepu
  2. Sklep dodatkowo po za obowiązkiem prawnym, wydłużył możliwość dokonania zwrotu nierozpakowanego towaru w terminie 30 dni, od dnia zakupu.
  3. Prawo do zwrotu towaru przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
    – umowy, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
    – umowy, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz spersonalizowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb.
    – towar lub opakowanie zostało uszkodzone.

XII. Dodatkowe gwarancje przy sprzedaży towarów w sklepie

  1. Neokoszulki.PL jest producentem niektórych Towarów dostępnych w Sklepie. W odniesieniu do tych Towarów Neonadruki.PL jako producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. W odniesieniu do Towarów, których producentem nie jest Neonadruki.PL, producent może ponosić niezależną odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej wydanej przez producenta. Jeśli dokument gwarancyjny producenta przewiduje taką możliwość, Klient może również zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
  2. Wszystkie Towary dostępne w Sklepie objęte są niezależnie odpowiedzialnością Neonadruki.PL na podstawie ustawowych przepisów o rękojmi za wady. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

 XIII. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. Neokoszulki.PL podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu internetowego, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
  2. Klient może powiadomić nas o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu prosimy zgłaszać drogą elektroniczną na adres: reklamacja@4smart.pl
  3. W reklamacji dotyczącej nieprawidłowości związanych z funkcjonowaniem serwisu Sklepu internetowego prosimy o wskazanie rodzaju oraz daty wystąpienia nieprawidłowości.
  4. Zobowiązujemy się ustosunkować do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.

XIV. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Informujemy, że istnieją możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Skorzystanie z nich ma charakter dobrowolny i może mieć miejsce wyłącznie, gdy obie strony sporu wyrażą na to zgodę.
    – Konsument może zwrócić się z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich dotyczących zawartej Umowy sprzedaży do Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 Nr 4, poz. 25 ze zm.).
    – Konsument może również wystąpić z wnioskiem o rozpoznanie sporu dotyczącego zawartej Umowy sprzedaży przez stały sąd polubowny działający przy odpowiednim wojewódzkim inspektoracie Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 Nr 4, poz. 25 ze zm.).
    – Komisja Europejska udostępnia również platformę do internetowego rozstrzygania sporów między Konsumentami i Przedsiębiorcami (platforma ODR). Jest ona dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  2. Szczegółowe informacje dotyczące rozstrzygania sporów konsumenckich w tym możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji, dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresem internetowym: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.

XV. Dodatkowe informacje

  1. Koszt wysyłki kurierem to 19,95 zł za każde 5 kg. Koszt przesyłki za pobraniem to 29,95 zł za każde 5 kg.
    – darmowa dostawa produktów  występuje gdy wartość zamówienia przekroczy 700 zł i obejmuje wysyłkę tylko jednej paczki do wagi 5 kg.
  2. Termin realizacji zamówienia produktów to 5-10 dni roboczych.
    – zamówienia gotowych towarów, bez personalizacji są wysłane w ciągu 5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
    – zamówienia produktów spersonalizowane realizowane są w ciągu 10 dni roboczych od momentu zaakceptowania projektu oraz dokonania opłaty.
    – usługa expres, istnieje możliwość realizacji zamówienia produktów spersonalizowanymi w przyśpieszonym terminie, poniżej 3 dni roboczych na życzenie klientów usłudze expres. Dopłata za usługę expres dotyczy tylko produktów spersonalizowanych i wynosi 30% wartości zamówienia.
    – w przypadku koszulek personalizowanych powyżej 100 szt. termin realizacji jest ustalany indywidualnie. W przypadku skomplikowanych projektów graficznych i dużego obłożenia produkcji zastrzegamy sobie prawo wydłużenia realizacji zamówienia.
  3. W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
  4. Po akceptacji wyceny i dokonaniu wpłaty następuje przygotowanie projektów graficznych. Projekty poprawiane są do 3 wersji, każda kolejna poprawiana wersja jest dodatkowo płatna w wysokości 49 zł netto. W przypadku rezygnacji z zamówienia po wykonaniu projektu graficzne zlecający wykonanie projektu jest zobowiązany do zapłaty 49 zł netto.
  5. Numer konta bankowego do przelewu Santander Bank: 07 1090 1841 0000 0001 3441 7887.
  6. Dokonując zakupów w sklepie oświadczam, że wyrażam zgodę na nieodpłatne wykorzystanie zdjęć bądź filmów przedstawiających wykonane produkty.
  7. Oferta indywidualna przygotowana przez handlowca ma charakter poufny, zabrania się ujawniania innym podmiotom pod groźbą kary umownej w wysokości 5000 zł.
  8. Dokonanie zakupu jest jednoznaczne z wyrażeniem zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych, zawartych w niniejszej deklaracji przez Spółdzielnia Socjalna 4SMART, ul. Grochowska 178/184, 04-357 Warszawa, w celach wewnątrzorganizacyjnych i promocyjnych. Jednocześnie oświadczam, że zostałem poinformowany o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne.

XVI. Postanowienia końcowe

  1. Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów z Konsumentami jest sąd właściwy miejscowo według obowiązujących przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Neonadruki.PL a Klientem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na naszą siedzibę.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego prawa, a w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014, poz. 121 z późniejszymi zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (DZ. U. z 2014 r., poz. 827). W przypadku jakichkolwiek sprzeczności niniejszego Regulaminu z prawami Klientów i postanowieniami wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów, zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
Wysoka jakość produktu, nadruki
Ochrona kupującego do 10 000 zł, nadruk
Gwarancja niskiej ceny, nadruki dla, nadruk
Szybka realizacja, nadruki
SSL - Bezpieczne zakupy, nadruki dla
Zwrot do 30 dni, nadruki dla